DM

Hej på er! Är just nu rätt nervös för man får snart reda på vem som vann Jullovs tävlingen.. Jag hoppas att jag vinner men det är dock inte säkert :$ Det jag blev lite irriterad över var att Msp är så sena med att hitta vinnaren! Det brukar alltid komma vilka som vann på tisdag morgon o,o
 
I alla fall, tänkte börja med dagens moviestar igen! ;)
Denna gången blev MileyCyrus! Dagens moviestar, en jätte söt och snäll tjej! Varför hon just blev det är för att hon gillar mina artbooks, kollar mina filmer, skriver snälla saker osv.. & jag uppskattar det riktigt mycket! :D
Så helt klart att hon skulle bli dagens moviestar idag.
 
Hur blir man dagens moviestar?
Vem som helst kan bli Dagens moviestar utan att dom anar det :D Räcker att du ger mig någon/några presenter från önsken, kollar mina filmer, gillar mina artbooks eller är bara än allämnt söt och snäll som jag tycker förkänar vara DM = dagens moviestar.
 
Hej svejs!
 
 

Postat av: adriancool

snygg tjej!

2013-12-10 @ 21:13:11
Postat av: !colar man!

Kan du har frågestund?:)
bra val på DM !

Svar: Ska ha frågestund snart! Jomen visst vare? :3
starmimmi.blogg.se

2013-12-10 @ 21:16:38




Kom ihåg mig?







">
Trackback


Tja! ღ Jag heter Mimmi74S11 på Msp men mitt riktiga är Mimmi74S och där är jag på level 20 :)
Kommentera gärna! Fast ställ inte så många design frågor för dom är så jobbiga att svara på..
Iaf, Läs & Följ bloggen ♥

RSS 2.0
 Annonser