Svar till frågestunden

Postat av: Sara

Heter du Mimmi irl? 
Hur mycket sc brukar du ha? 
Är du omtyckt på msp? 
Vem är det du är kär i / gillar? 
Saknar du din förra pv?

Svar:
1. Nej min goe katt heter Mimmi :*

2. Runt 5.000 till 15.000

3. Ja, förutom några haters som hatar mig utan andledning? o,-

4. Hehe det törs jag inte svara på, men han är helt undebar!

5. Ja... men han har slutat så ja, ingen ide :/

 

Postat av: alexh833

vilket program redigerar du dina bilder på?

Svar:

Photoshop CS5

 

Postat av: Anonym

Hur gör du dina bilder så fina, och bra kvalite?

Svar:

Jag tar kort med Print Screen på tangentbordet sen gör jag dom mer coola i photoshop.

 

Postat av: fotskal

blondiner eller brunetter på killar?

Svar:

Båda absolut :*<3

 

Postat av: alva cool 57

favo mat
bor du? 
kille irl? 
gillar att va singel
hejdå

Svar:

1. Tacos & lasange ~ 2. Göteborg<3 ~ 3. Nej inte längre.. ~ 4. Nej! ~ hejdå!:D

 

Postat av: Anonym

Största önskning? 

Svar:

I Msp ~ 1:a på högpoängarna, VIP elit i 1 år.

I verkligheten ~ Att jag får ett lyckat liv.

 

Postat av: Anonym

röker du irl?

Svar:

Gjorde det ett tag när jag mådde skit men nu har saker och ting bättrats så är påväg att sluta :)

 

Postat av: DEGDEG123

vad tycker du om alexh33 ? 
har du en idol på msp? 

Svar: 

1. Jag känner inte henne, men är fin och verkar snäll! ~ 2. Nej har ingen längre.

 

Postat av: Poll00

Lägg upp en bild på en snygg kille på Msp!

Svar: 

Finns fler men tog dom jag kom på! :)

 
 
Postat av: Anonym

har du snap? insta ellr fb? 
säg vad du heter

Svar:

Aa har det men kommer inte ge ut va jag heter<3

 

Postat av: någon random

hur mkt fame har du kvar tills level 16 ? 
Är du i chattrummen nån gång?

Svar:

Ja när jag har trök är jag inne i chattrummen

Såhär mycket kvar: 

 

 

Postat av: agnes @

Kommer du släppa nåt mer av Stalkers? 

Svar:

Hoppas det! Men tror inte jag kommer göra det :S

 

Postat av: Sindy

Hur är du som person irl?

Svar:

Jag är väldigt go och glad av mig, alltid social, hatar att vara ensam, har bra humor (tycker jag ;) är en kärleksfull sällskaps människa helt enkelt :D <3

 
Postat av: daggis baggis

Hur många meddelanden får du perr dag i msp? 
Vad tycker du om $$$$$$$$$$ är han snäll? favorit låtar just nu?

Svar:

1.Har inte räknat! Men typ 7-20 st av olika personer men det beror på om jag vart inne på chattrum.

2. Tycker han är snygg och snäll och ställer upp om man behöver hjälp med nåt! :)

3. Oj! det är många! Kan inte välja xd

 

Postat av: Anonym

Varför är du inte tsm med nån? Det är jätte många killar sm gillar dig! du kan ju få vem du vill nästan

Svar:

Haha jasså! ;) Nämen jag vill lära känna personen och så innan sen så gillar jag redan en<3 Men om det inte blir nåt mellan oss så får jag försöka skaffa nån annan som vill bli tsm :/

 

Postat av: Din beundrare

Du är så jävla snygg i verkligheten !! 
och i msp! vill du bli min tjej?<3

Svar:

Tack sötis! Vem du nu än är ;) säg vem du är!

 

 

Postat av: Cilla0

vilket chattrum är du mest i? 
ditt favo spel i msp? mitt är Utklädning 
vad tycker du om nya ögonen?

Svar:

1.Cafe och Gallerian (Level 5+) ~ 2. Utklädning och Crazy cards. ~ 3. Tycker inte om dom!

 

Postat av: louise_@

vad tycker du är irriterande? är du inne ofta? 
hur många av dina vänner brukar va inne?

Svar:

1. Kedjebrev, folk som trackar utan anledning, dom som säger att dom kan fixa Vip gratis åt en. ~2. Typ 10-30 st av 670 vänner. ~

 

 Postat av: :)<3

vrf tackar du aldrig ja när killar frågar om att va din pv? hur många pv förfrågningar får du varje dag?  

p.s du är så sjukt fin irl! :)

Svar:

1. För jag vill lära känna personen innan. Och det jag skrev längre upp ^ ~2. Om jag vart inne i chattrum så ca. 6-23 pv förfrågningar.

Tack going ;)

 

Postat av: 1234

fan va het du är på riktigt ! 

vart bor du? lust att träffas?

Svar: 

Hehe tack tack! :* Bor i Göteborg, jao men då får du komma hit okända människa :)

 

Postat av: lilleputt

jaaag vill haaaa deeeej<3333 
vill du ha kille på msP? ;) har du en irl?

Svar:

Haha!

Aa det vill jag ha<3 Nope inte längre, men är på G med en :)

 

Postat av: Anonym

om albin började igen, skulle ni bli tsm?

Svar:

Jag vet inte, om jag inte hinner bli på G med någon innan han börjar så ja, jag hade kunnat bli tsm med han då igen.


Postat av: LukasL

Kan inte du ge ledtrådar på vem det är du gillar?

Svar: Nope, vågar inte haha :$ <3
starmimmi.blogg.se

2013-12-23 @ 21:15:59




Kom ihåg mig?







">
Trackback


Tja! ღ Jag heter Mimmi74S11 på Msp men mitt riktiga är Mimmi74S och där är jag på level 20 :)
Kommentera gärna! Fast ställ inte så många design frågor för dom är så jobbiga att svara på..
Iaf, Läs & Följ bloggen ♥

RSS 2.0
 Annonser